دستگاه کارتن سازی و نحوه عملکرد آن

دستگاه کارتن سازی | واردات و تولیدات شرکت باربد ماشین
آوریل 27, 2016
فروش دستگاه کارتن سازی با قیمتی باورنکردنی
آوریل 30, 2016

دستگاه کارتن سازی و نحوه عملکرد آن

دستگاه کارتن سازی

آغاز هر کسب و کاری نیازمند  استفاده از وسایل و ابزارهایی است که موجب ترویج آن شود. کار با دستگاه کاغذ سازی نیز جزو  کارهایی می باشد که لازم به داشتن دستگاه ها و ماشین الاتی مفید و با امکانات بالا است، تا بتوان در بخش رقابتی  امروزی مورد قبول  مخاطبان بوده و مهمتر از آن بتوان مخاطبین را به عنوان مشتریان همیشگی حفظ نمود. دستگاه کاغذ سازی و دستگاه کارتن سازی کاربرد  بسیاری دارد.بدون در نظر گرفتن این که می توان حرفه ای را با دستگاه کارتن سازی و دستگاه کاغذ سازی به ثبت رساند ، تعداد زیادی از تولیدکنندگان اصلی از این چنین دستگاه هایی بهره مند اند تا بتوانند برای محصولات ویژه خط تولیدشان جعبه هایی را به سریعاً تهیه کنند. اما بیشترین بخش کار جهت بسته بندی توسط جعبه ها و کارتن هایی است که به طور  سفارشی از سوی شرکت های کارتن سازی و جعبه سازی ساخته می شود. در واقع این کار به اندازه ای مهم است که صنایع مختلف (پوشاک، مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، دارویی، خشکبار، خودرو، قطعات، ابزارآلات، لوله اتصالات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و…) را درگیر نموده است.

 

بسته بندی مواد و وسایل تولید شده در بخش صنعت،  کیفیت درخور و مناسبی را جهت جعبه های کارتنی می خواهد ، در تولید کارتن بوسیله دستگاه کارتن سازی بایستی از ورق هایی استفاده شود که کیفیت مناسب  و برتر داشته باشند. در مقابل ضربه، شکستگی، رطوبت، تغییر دما، حرارت و تغییر رنگ ایستادگی و مقاومت عالی داشته باشد. استفاده از مواد اولیه مناسب و درجه یک باعث می شود ثبات  و دوام ورق های کارتنی زیاد شود. و زمان استفاده از دستگاه ورق سازی، در صورتی که از مواد خام مورد تأیید  و اصلی استفاده شود، به دستگاه ورق سازی آسیبی وارد نمی شود. اکنون که از موادی سالم و مناسب جهت تولید ورق های کارتنی استفاده کرده اید، شایان ذکر است در تهیه دستگاه ورق سازی مناسب نیز دقت کافی را داشته باشید و از مشخصه های فنی آن آگاهی یابید ، در غیر این صورت  به شما پیشنهاد  می شود، از مشاوره و خدمات مجانی شرکت کیان کمک بگیرید و دستگاهی خوب و مناسب برای این کار تهیه نمایید. ورق های تولیدی توسط دستگاه ورق سازی درصورتیکه دارای مرغوبیت باشد، کارتن هایی که بوسیله این ورق ها تولید شده، از دستگاه کارتن سازی تولید می شود، نیز با کیفیت خواهد بود. هم چنین هیج  آسیبی متوجه دستگاه کارتن سازی نخواهد بود. این قضیه در افزایش کارایی دستگاه نیز تاثیر شگرفی دارد وتولید یک دستگاه مرغوب و عالی را در این زمینه مقرون به صرفه خواهد نمود.

 

برای شروع این حرفه نیاز است  تا از فردی آشنا به صنعت چاپ کمک بگیرید یا فردی را برای این کار استخدام نمائید. جهت چاپ بر روی کارتن هایی که از دستگاه کارتن سازی تولید شده اند، میتوانید آنچه نیاز دارید  را چاپ نمائید، برای این کار لازم است، از دستگاه های چاپ بهره ببرید و کار با ان ها را هم فرا گیرید یا همانگونه که بیان شد، شخصی ماهر به این تخصص را استخدام کنید، ( اگرچه این حرفه در مدت کم رونق می گیرد و شما مجبورید، افراد زیادی را استخدام کنید). ماشین آلاتی که برای چاپ روی کارتن به کار می روند شامل دستگاه های چاپ فلكسو، ليتوگرافي، لترپرس، افست، گراوور و سيلک که البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که بيش از هشتاد درصد از عملیات چاپ روي كارتن را چاپ فلكسو شامل می شود و به‌ واسطه ‌اينكه جوهر اين پروسه آب‌شور می باشد و بازيافت كارتن‌هاي فوق در دستگاه كاغذ سازي كه‌ از OCC استفاده می‌كنند، در مرحله جوهرزدايي خیلی آسان  می باشد، اين کار سبب شده تا توجه خاصی به اين فرايند چاپ شود و از موقعیت ویژه ای  بر خوردار شود.

 

صنعت کارتن سازی و کاغذ سازی به عنوان یکی از صنایع تمیز و پاک به حساب می آید که هیچ نگرانی ای را برای انسان در بخش  محیط زیست باقی نمی گذارد. چرا که کارتن و کاغذی که بوسیله  دستگاه کارتن سازی و دستگاه کاغذ سازی به دست می آید، زباله ای قابل بازیابی است که به ستاد بازیافت جهت گرداوری و پرس برده می شود و برای مرتبه دوم قابل استفاده می شود. این امر کمک شایانی به منابع طبیعی به ویژه جنگل ها و مراتع نموده است. پس کارتن ها، کاغذها و ورق های تولید شده را در گروه آشغال ها قرار ندهید و آنها را  جهت بازیافت جمع آوری کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *