دستگاه کارتن سازی | واردات و تولیدات شرکت باربد ماشین

دستگاه کارتن سازی و مواد اولیه
آوریل 27, 2016
دستگاه کارتن سازی و نحوه عملکرد آن
آوریل 27, 2016

دستگاه کارتن سازی | واردات و تولیدات شرکت باربد ماشین

دستگاه کارتن سازی

شرکت باربد ماشین میهن بیش از دو دهه است که در بخش واردات و تولیدات دستگاه کارتن سازی فعالیت دارد. هم اکنون با توجه به همه نیاز هایی که خریداران برای تهیه یک محصول یا کالا دارا می باشند، داشتن یک بسته بندی خوب دارای اهمیت می باشد، این بسته بندی نه تنها به لحاظ ظاهری که به لحاظ مرغوبیت و کیفیت رتبه بندی می شود و اهمیت زیادی در نگهداری و حفاظت اقلام و محصولات خواهد داشت. پس با توجه به نقشی که دستگاه کارتن سازی در این امر خطیرایفا می کند بعضی از ویژگی هایی که باید در انتخاب دستگاه کارتن سازی برای رسیدن به هدف (ورق های کارتنی مرغوب و با کیفیت) رعایت شود، عنوان می گردد:

  1. با توجه به خط تولید می باست تعداد دستگاه ها مشخص شود.
  2. مواد اولیه مرغوب برای هر دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
  3. روغن کاری دستگاه ها طول عمر آن ها را افزایش می دهد.
  4. نظافت و تمیز کردن دستگاه ها اهمیت فراوان دارد. درون سیستم و محیط نصب دستگاه کارت سازی می بایست همیشه تمیز و خشک باشد.
  5. از دستگاهی استفاده شود که منفذ باز نداشته باشد و از ورود گرد و غبار، رطوبت و آب به درون آن خود داری گردد.
  6. از دستگاه کارتن سازی یا کاغذ سازی یا ورق سازی ای در خط تولید خود استفاده کنید که دارای ضمانت باشد و در قبال آن کارت گارانتی دریافت نمائید.
  7. دستگاهی قابل اعتماد است که خدمات پس از فروش داشته و شما را در تعمیر و نگهداری آن یاری نماید.

همه نکاتی که در رابطه با دستگاه کارتن سازی مهم است، در مورد سایر دستگاه ها نظیر دستگاه کاغذ سازی و دستگاه ورق سازی مصداق خواهد داشت، چون این نوع دستگاه ها بسیار کاربردی و مهم هستند و برای بسته بندی های گوناگونی به کار می روند و ورق کاغذ، مقوا و کارتن از آن ها تولید می گردد. نگهداری از دستگاه های مرغوب این شرکت تضمینی در استفاده ای بلند مدت نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار است.

به جهت فراوانی در مدل های صنعتی و تولیدی کارتن سازی، و دستگاه کاغذ سازی تعمیر و نگهداری آن ها نیز متفاوت خواهد بود که تأکید ما بر استفاده از دفترچه راهنما است، هر چند مشاوران و متخصصان این شرکت همیشه در کنار شما هستند تا در صورت نیاز خدمات لازم را در اختیارشما قرار دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *