Untitled-1

 

مشاهده همه دستگاه ها

 

دستگاه ورق سازی

جعبه سازی کی از مراحل و ضروری برای ارائه محصولات در بازار می باشد، امروزه به شیوه ای محصولات مختلف صنعتی پیش می روند که در بسته بندی مجزایی قرار می گیرند و با نام و کد مشخص شده ای روانه بازار می گردند و اعتباری برای محصول کسب می شود. برای بسته بندی مواد غذایی، خشکبار، مواد شوینده، لوازم خانگی و لوازم آرایشی با انواع مختلف ورق کارتن، بسته بندی می شود. برای بسته بندی بهترین و پرکربردترین روش کارتن و جعبه هایی است که برای هر محصول ساخته می شود، قبل از آنکه جعبه های کارتنی محصولات آماده شوند و ابعاد آن ها مشخص گردد، با استفاده از دستگاه ورق سازی کارتن می توانید ورق های کارتنی دو لایه، سه لایه، پنج لایه و هفت لایه بسازید و تهیه کنید، هر کدام یک از لایه های ورق کارتن نقشی بر عهده دارند که کیفیت و استحکام آن را مشخص می کند. شرکت باربرد ماشین میهمن با 20 تجربه در زمینه خرید و فروش انواع ماشین آلات در خدمت مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد، می توانید برای تهیه دستگاه ورق سازی با مشورت از مشاورین فروش این مرکز بهترین، با کیفیت ترین و مرغوبت ترین نمونه را جهت ورق سازی و جعبه سازی تهیه نمایید.

به راحتی با تهیه دستگاه ورق سازی می توانید، ورق های کارتنی مورد نیاز را تهیه نمایید و سپس با تهیه دستگاههای چاپ پیشنهادی این مجموعه، روی ورق های کارتنی ساخته شده توسط دستگاه ورق سازی، طرح و رنگ دلخواه خود را مطابق با محصولات و نیاز متقاضیان را پیاده سازی نمایید.

یکی از مزیت های اصلی دستگاه ورق سازی در این است که اعتبار تولید ورق های کارتنی را بالا می برد، شرکت های بزرگ و تولیدکننده اصلی همواره از دستگاه ورق سازی و به روش اصولی برای تهیه ورق های کارتنی استفاده می کنند. بنابراین حتی در مجموعه های کوچکتر تهیه این دستگاه مقرون به صرف خواهد بود. از طرفی می توان به راحتی ورق های کارتنی آماده تهیه نمود و نسبت به کارتن سازی و جعبه سازی اقدام کرد، اما بهترین و حرفه ای ترین کار تهیه یک دستگاه ورق سازی مرغوب، با کیفیت با طول عمر بالا می باشد که از نظر هزینه و زمان صرفه جویی موجبق صرفه جویی می گردد. همچنین در نظر داشته باشد، تهیه دستگاه ورق سازی به دلیل تنوع در ضخامت ورق کارتن، مقدار مورد استفاده، ابعاد مورد نیاز نیز به صرفه تر خواهد بود، تا شما در تهیه ورق های لازم برای تهیه جعبه سازی دست بازتری داشته باشید.