دستگاه کارتن سازی

Untitled-1

مشاهده همه دستگاه ها

 

دستگاه کارتن سازی

دستگاه کارتن سازی دستگاهی است که از رول های کاغذ، ورق های کارتن تهیه و تولید می شود. کارتن بهترین و پرکاربردترین روش بسته بندی محصولات صنعتی در جهان است، هر کارتن از سه تا پنج لایه تشکیل شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه کارتن سازی جعبه های کارتن را در انواع مختلف به صورت ساده و مدل دار  با توجه به نیاز مشتریان و متقاضیان آماده سازی می کند. بسته به محصولات بسته بندی شده و نیاز مصرف کنندگان، کارتن های مدل دار به صورت تزئیناتی در انواع کارتن سوراخ دار، کارتن تلسکوپی، کارتن دسته دار، کارتن یک درب و کارتن بدون درب متفاوت خواهد بود.

نکته بسیار مهمی که در استفاده از یک دستگاه کارتن سازی اهمیت دارد، مرغوبیت و کیفیت آن می باشد که مزایای آن را تعریف خواهد نمود. نیاز امروز بشر و صنعت اقتضا می کند که شکیل ترین ابعاد و طراحی و البته مناسب ترین کارتن و جعبه برای یک محصول عرضه شود. فاکتورهای مرغوبیت، کیفیت بالا، مناسب بودن، ابعاد متناسب و منظم و تمیز از جمله معیارهایی است که توجه به آن باعث گردیده است که مناسب بودن دستگاه کارتن سازی بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

مزایای یک دستگاه کارتن سازی مرغوب و با کیفیت از نظر اقتصادی، ساختاری، تبلیغاتی و زیست محیطی مورد بررسی است:

قیمت مناسب و ارزان مواد اولیه برای تهیه کارتن باعث گردیده است که بسته بندی محصولات به وسیله کارتن کاربرد بسیار داشته باشد. انبارداری، نگهداری و حمل و نقل کارتن بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می شود. امکان تغییر ساختار برای کارتن وجود دارد، قابل بازیابی می باشد و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند، حتی اگر مدتها به صورت یک زباله باقی بماند به راحتی به مواد اولیه تجزیه می شود. از انجایی که طراحی بر روی کارتن بسیار کار ساده و کم هزینه ای می باشد و می توان از طراحی های مختلف با رنگ بندی متنوع استفاده نمود، جنبه تبلیغاتی بسیار خوبی خواهند داشت، جذابترین و پرفروش ترین محصولات، در واقع محصولاتی هستند که در جعبه های کارتنی شکیل، زیبا،خوش رنگ و خوش طرح عرضه شده اند. البته منظور از زیبایی و طرح و رنگ شلوغی و استفاده از رنگهای مختلف نیست، گاهی سادگی، تاثیر فراتری برای جلب مشتری است. کارتن مقاومت بسیار خوبی بر حرارت، دما، فشار، ضربه و پارگی و شکستگی دارد، البته باید در کنار استفاده از یک دستگاه کارتن سازی مناسب از مواد اولیه مناسب برای تهیه کارتن و ساخت آن استفاده نمود، تا بر عمر دستگاه و کیفیت کارتن بیفزاید.  انعطاف پذیر بودن ساختار کارتن در اشکال و اضلاع مختلف، ایجاد حفره جهت تهویه هوا از دیگر مزایای کارتن سازی می باشد.

دستگاه کارتن سازی بسیاری برای ساخت و تهیه کارتن در بازار عرضه می شود، شرکت …. با سال ها تجربه و مهارت در زمینه فروش انواع دستگاه کارتن سازی سه لایه و پنج لایه در خدمت مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد. دستگه کارتن ساز این شرکت ماشین آلات مناسبی جهت آماده سازی انواع جعبه های زیبا و متنوع در ابعاد مختلفی است که مرغوبیت و کیفیت بالای آن باعث گردیده است که انوع دستگاه کارتن سازی این شرکت، شامل گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. نصب و راه اندازی دستگاه کارتن سازی توسط تکنسینی مجرب و مسلط انجام می شود و آموزش های لازم در این خصوص به شما ارائه می گردد. همچنین تعمیر و نگهداری دستگاه کارتن سازی در زمانی کوتاه صورت می پذیرد.