دستگاه کارتن سازی مروج کار

فروش دستگاه کارتن سازی با قیمتی باورنکردنی
آوریل 30, 2016
دستگاه کاغذ سازی و دستگاه کارتن سازی
می 2, 2016

دستگاه کارتن سازی مروج کار

دستگاه کارتن سازی

 

شروع هر کسب و کاری مستلزم بهره مندی از وسایل و ابزارهایی است که موجب ترویج آن شود. شغل کاغذ سازی نیز از دسته مشاغلی می باشد که نیازمند دستگاه ها و ماشین الاتی مرغوب و با کارائی بالا است، تا بتوان در صحنه ی  رقابت امروزی رضایت مشتریان را جلب کرد و مهمتر اینکه بتوان آن ها را به عنوان مشتریان همیشگی حفظ کرد. دستگاه کاغذ سازی و دستگاه کارتن سازی کاربرد فراوانی دارند. علاوه بر این  که می توان شغلی را با دستگاه کارتن سازی و دستگاه کاغذ سازی ایجاد نمود ، اکثر تولیدکنندگان بزرگ از این مدل دستگاه ها استفاده میکنند تا بتوانند برای محصولات ویژه خط تولیدشان جعبه هایی را سریعاً تهیه کنند. البته بخش اعظم کار برای بسته بندی بوسیله ی  جعبه ها و کارتن هایی انجام می گیرد که به طور سفارشی از سوی شرکت های کارتن سازی و جعبه سازی تولید می شود. در حقیقت این کار به حدی مورد اهمیت قرار گرفته که صنایع گوناگون (پوشاک، مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، دارویی، خشکبار، خودرو، قطعات، ابزارآلات، لوله اتصالات، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و …) را درگیر نموده است.

بسته بندی مواد و وسایل تولیدی در عرصه صنعت، کیفیت مرغوب و مناسبی را برای جعبه های کارتنی نیازمند است، در تهیه کارتن بوسیله ی  دستگاه کارتن سازی می بایست از ورق هایی استفاده نمود که از مرغوبیت و کیفیتی برتر برخوردار باشند. در مقابل ضربه، شکستگی، رطوبت، تغییر دما، حرارت و تغییر رنگ دوام و ایستادگی خوبی داشته باشند. استفاده از مواد اولیه مفید و درجه اول موجب می گردد استحکام و محافظت ورق های کارتنی افزایش یابد. همچنین در هنگام استفاده از دستگاه ورق سازی، در شرایطی که از مواد اولیه مناسب و تازه استفاده شود، به دستگاه ورق سازی آسیبی نمی رساند. اکنون که از موادی مرغوب و استاندارد برای تولید ورق های کارتنی استفاده نموده اید، لازم است تا در تهیه دستگاه ورق سازی معقول نیز دقت کافی را داشته باشید و از قابلیت های فنی آن آگاه شوید، درغیر اینصورت به شما پیشنهاد می شود، از مشاوره و سرویس دهی رایگان شرکت باربد ماشین میهن بهره مند شوید و دستگاهی مناسب و عالی برای این کار تهیه فرمائید. ورق های تولید ی بوسیله ی دستگاه ورق سازی اگر کیفیت عالی داشته باشد، کارتن هایی که توسط این ورق ها تولید شده واز دستگاه کارتن سازی تولید می شود، نیز مناسب و باکیفیت خواهد بود. از طرفی آسیبی به دستگاه کارتن سازی نمی رسد. این قضیه در افزایش طول عمر دستگاه هم تاثیر بسزائی خواهد داشت و خرید یک دستگاه مرغوب و توانمند را در این زمینه مقرون به صرفه می نماید.

برای وارد شدن به این حرفه  نیاز است تا از شخصی آشنا به فناوری چاپ کمک بجوئید یا شخصی را جهت انجام این کار استخدام نمائید. برای چاپ  بر روی کارتن هایی که از دستگاه کارتن سازی تولید می شوند، میتوانید آنچه لازم دارید را چاپ نمائید. نیاز است که از دستگاه های چاپ استفاده نموده و کار با آنها را نیز فراگیرید یا همانگونه که اشاره شد،شخصی آگاه و دارای این تخصص را استخدام نمایید، ( گفتنی است این کسب و کار دربازه  زمانی کوتاه رونق پیدا میکند و شما مجبورید، کارمندان بسیاری را استخدام نمایید). ماشین آلاتی که جهت چاپ روی کارتن استفاده می شوند عبارتند از: دستگاه های چاپ فلكسو، ليتوگرافي، لترپرس، افست، گراوور و سيلک که البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که بيش از هشتاد درصد از عملیات چاپ روي كارتن را چاپ فلكسو شامل می شود و چونکه جوهر اين پروسه آب‌شور است و بازیابی كارتن‌هاي فوق در دستگاه كاغذ سازي كه‌ از OCC بهره میبرند، در مرحله جوهرزدايي ساده میباشد، اين مسئله موجب شده تا نگاه ويژه‌اي به اين پروسه ی  چاپ شود و از جايگاه ویژه ای بهره مند شود.

صنعت کارتن سازی و کاغذ سازی به عنوان یکی از صنایع تمیز و پاک محسوب می شود که  هیچ جای ناراحتی ای را برای بشر در زمینه محیط زیست قرار نمی دهد. زیرا کارتن و کاغذی که توسط دستگاه کارتن سازی و دستگاه کاغذ سازی تولید می شود، ماده ی زائدی قابل بازیابی  است که به ستاد بازیافت  جهت جمع آوری و پرس منتقل می شود و دوباره به چرخه ی صنعت باز می گردد. این قضیه کمک شایانی به منابع طبیعی به خصوص جنگل ها و درختان نموده است. پس کارتن ها، کاغذها و ورق های تولید شده را در قسمت آشغال قرار نداده و انها را جهت بازیابی جمع آوری کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *