ویژگی دستگاه کارتن سازی شرکت باربد ماشین

دستگاه کارتن سازی و کاربردهای آن
آوریل 13, 2016
دستگاه کارتن سازی و توصیه های مهم
آوریل 26, 2016

ویژگی دستگاه کارتن سازی شرکت باربد ماشین

دستگاه کارتن سازی

شرکت باربد ماشین میهمن بیش از 20 سال است که در زمینه واردات و تولیدات دستگاه کارتن سازی فعالیت می کند. امروزه با توجه به تمامی نیاز هایی که مشتریان برای تهیه یک محصول یا کالا دارا می باشند، وجود یک بسته بندی مرغوب دارای اهمیت است، این بسته بندی نه تنها به لحاظ ظاهری که به لحاظ مرغوبیت و کیفیت درجه بندی می شود و اهمیت بسیاری در نگهداری و حفاظت کالاها و محصولات خواهد داشت. بنابراین با توجه به نقشی که دستگاه کارتن سازی در این امر مهم ایفا می کند برخی از ویژگی هایی که باید در انتخاب دستگاه کارتن سازی برای حصول نتیجه (ورق های کارتنی مرغوب و با کیفیت) رعایت گردد، عنوان می شود:

  1. با توجه به خط تولید باید تعداد دستگاه ها مشخص باشد.
  2. مواد اولیه مرغوب برای هر دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.
  3. روغن کاری شدن دستگاه ها بر طول عمر آن ها می افزاید.
  4. نظافت و تمیز کردن دستگاه ها اهمیت بسیار دارد. داخل سیستم و محیط نصب دستگاه کارت سازی باید همیشه تمیز و خشک باشد.
  5. از دستگاهی استفاده کنید که راه نفوذی باز نداشته باشد و از ورود گرد و غبار، رطوبت و آب به درون آن خود داری شود.
  6. از دستگاه کارتن سازی یا کاغذ سازی یا ورق سازی در خط تولید خود استفاده نمایید که دارای گارانتی باشد و بابت ان کارت گارانتی دریافت کنید.
  7. دستگاهی قابل اعتماد می باشد که خدمات پس از فروش داشته باشد و شما را در تعمیر و نگهداری آن یاری دهد.

تمامی نکاتی که در رابطه با دستگاه کارتن سازی اهمیت دارد، در مورد دستگاه های دیگری نظیر دستگاه کاغذ سازی و دستگاه ورق سازی صدق خواهد کرد، زیرا این نمونه دستگاه ها بسیار کاربردی و مورد اهمیت هستند و برای بسته بندی های مختلفی به کار می روند و تولید زیادی ورق کاغذ، مقوا و کارتن از آن ها تولید می گردد. نگهداری از دستگاه های مرغوب شرکت باربرد ماشین تضمین در استفاده ای طولانی مدت نسبت به دیگر دستگاه های موجود در بازار می باشد.

به دلیل تعدد در مدل های صنعتی و تولیدی کارت سازی، و دستگاه کاغذ سازی تعمیر و نگهداری آن ها نیز متفاوت خواهد بود که توصیه بر استفاده از دفترچه راهنمای می باشد، هر چند مشاوران و متخصصان شرکت باربد ماشین میهمن همواره در کنار شما هستند تا در صورت نیاز خدمات لازم را در اختیارتان بگذارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *